دست نوشته ها

من و شما....

دست نوشته ها

من و شما....

.. یکی بود یکی نبود

سلام!

امشب بعد از مدتها بالاخره تونستم بیام نت

از خیلی وقت پیش قصد ساختن یه وبلاگ داشتم چند بار هم سعی کردم اما خوب با وجود مشکلات ....که داشتم ادامه ندادم.

اما اینبار می خوام بازم بنویسم .

حتما دوست دارید بدونید موضوع این دفتر چیه نه؟

اینجا همه چیز پیدا میشه

آخه قراره اینجا آیینه ی تمام نمای ذهن من ـ و البته اگه افتخار بدید شما هم ـ باشه و ازون جاییکه خیلی مغزم قاط .. دیگه

<<تو خود حدیث مفصل بخوان...>>

اما تا یادم نرفته بگم خیلی دوست دارم شما هم از خودتون بگید و بنویسید ....

<<سلامم را تو پاسخ گوی و در بگشای منم من >>

تا بگم:

<<با من صنما دل یک دله کن....>>

و اما معرفی من:

<<منم من سنگ تیپا خورده ی رنجور

منم دشنام پست آفرینش نغمه ی ناجور >>

....و بیشترش بماند که اگه لازم بود و خواستید بدونید بعدا....

غیر ازخدا هیچ کس نبود..

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام خوش امدی
همیشه خوب وخوش بنویسی

ایدا دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:24 ب.ظ http://ayda16.blogsky.com

سلام.
وبلاگ جدید مبارک. به منم سر بزن خوشحال میشم.
موفق باشی.

pejman دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:50 ب.ظ http://pahnabi.blogsky.com

سلام من وبلاگتونوخوندم وبرام خیلی جالب بود اگر فرصت کردید به منم یه سری بزنید.موفق باشید.

براینی یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام
خوش اومدی عزیز ترینم

سلام !
مرسی عزیزم که سر زدی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد