دست نوشته ها

من و شما....

دست نوشته ها

من و شما....

حرف نو

سلام !

می دونی به عنوان اولین نوشته توی سال نو نمیخوام چرت و پرت بنویسم یا از از درد و غصه بنویسم آخه میگن برای شروع سال نو از چیزای خوب شروع کنید چون اونوقت تا آخر سال با خوبی همراهید اما وقتی فکر می کنم می بینم هیچ چیز بدی وجود نداره این خود ما آدماییم که بدی رو میسازیم  این ماییم که فرصتهای خوبمونو خراب می کنیم  اینطور وقتا میگن باید خودتو عوض کنی اما میشه؟

یعنی باید بشه که بقولی :

"آدمی در عالم خاکی نمیآید به دست

عالمی دیگر بباید ساخت وز نو آدمی"

و این کار میسر هست به رقم خواستن چرا که :

"من ملک بودم و  فردوس برین جایم بود .."

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آدینه بوک دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:42 ق.ظ http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

paizetalaie چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:42 ق.ظ

سلام عزیزم
... .
پس جدایی چیه ؟
اونم از نو زمینیش ؟
۱۰۰۰ روز تو می خوایشو اون تو رو نمی خواد
یه روز تو می خایشو ... شاید دیگه دیر شده باشه انقدر که حتی فرصت گفتنشو هم پیدا نکنی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد