دست نوشته ها

من و شما....

دست نوشته ها

من و شما....

تکراری

سلام خوبم!
امیدوارم همیشه از من نامه داشته باشی و امیدوارم همیشه از دیدن و خوندن نامه هام همون شوق و ذوقی رو داشته باشی که برای اولین بار داشتی، دوست ندارم واست تکراری بشم .میدونی خودم تازگی رو خیلی دوست دارم برای همین دلم میخواد برای عزیزانم همیشه تازگی داشته باشم. حالا نمیدونم چقدر موفق شدم ، بگذریم.
این روزا خیلی دلم تورو می خواد .تقریبا هر شب دارم از تو به تو می نویسم ."این حقیقت است که از دل برود هر آنکه از دیده رود " ؛یه حرف مزخرفه . درسته که نیستی ،درسته که نمی بینمت اما احساس می کنم بیشتر از خودم دوست دارم و برام عزیزی .
این روزا احساسای خوبی دارم اما نمی دونم چرا نمی تونم جمع و جورشون کنم. دلم می خواد همه شونو بنویسم اما...
یا کز میکنم رو صندلیمو از پنجره اتاقم بیرونو نگاه می کنم و کلی موش مرده و مظلوم میشم ، یا اینکه میزنم زیر آواز و اینقدر این و اون و اذیت می کنم و کرم می ریزم و مخ می خورم تا خسته بشم و دوباره برم رو همون صندلی .
می بینی ؟! اینم شده حال و روز ما .
حالا بچه ی خوبی باش و شبا قبل از خواب شیر بخور .
در ضمن می خوای بخوابی جوراباتم در بیار!!!!
نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:09 ب.ظ http://lastword.blogsky.com

امیدوارم همیشه شاد باشی.

امیر چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:31 ب.ظ http://pws.blogsky.com

سلام
شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد. بیدار باش من با سبدی پر از بو سه می آیم و آن را قبل از چیدن ستاره های قلبت روی گونه هایت می کارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم.

وبلاگ زیبایی دارید مطالبتان هم زیباتر از زیبایی توصف نوشتار !
به من سر بزنید خوشحال میشم
موفق باشید

آیدا جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.nimeyegomshodeh.blogsky.com

سلام دوست عزیز
ممنون که به وبلاگ من سر زدی
نوشته هات زیباست
موفق باشی

بی نام دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام
فقط اگه چند بار تکرارش کنی می بینی چقدر درسته:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد