دست نوشته ها

من و شما....

دست نوشته ها

من و شما....

هدیه

"درختی به مردی گفت:(( ریشه های من ژرف در خاک سرخ فرو رفته اند ،و میوه به تو می دهم .))
و مرد به درخت گفت :(( ما چقدر به هم شبیه ایم و ریشه های من هم در خاک سرخ فرو رفته اند. و خاک سرخ به تو این قدرت را می دهد که میوه ات را به من ببخشی ، و خاک سرخ به من می آموزد که با قدرشناسی ، هدیه ات را بپذیرم.)) "  (جبران )
آری ، زندگی بسیار سخاوت مند است _ باید هدایایش را پذیرفت _ و ما نیازمند آنیم که بگذاریم چیزهایی که باید رخ بدهند .اما همیشه به خاطر داشته باشید که  "هیچکس نمی تواند به تنهایی از زیبایی که درک می کند لذت ببرد."
                      "ز روی ساقی مهوش گلی بچین امروز                          که گرد عارض بستان خط بنفشه دمید "
نظرات 1 + ارسال نظر
pejman پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:31 ق.ظ http://pahnabi.blogsky.com

سلام.مرسی از اینکه بهم سرزدی.امیدوارم باز هم بیای.راستی وبمو به روز کردم اگه خواستیدحتما یه سر بیاین خوشحال میشم.موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد