دست نوشته ها

من و شما....

دست نوشته ها

من و شما....

روز پدر

آه آه اما
او چرا این را نمی داند که در اینجا
من دلم تنگ است یک ذره ست
؟؟؟؟؟؟
پدر خوبم سلام
بابای عزیزم روزت مبارک
کاش  دنیا ها با خط تلفن به هم وصل بودند
تا لا اقل میتونستم مثل روز مادر تلفنی بهت تبریک بگم
اما حیف که نیست هر چی فکر کردم راهی پیدا نکردم
فقط می خوام امشب زود بخوابم تا شاید اونجا بتونم دلتنگیمو برطرف کنم
آخه الان دقیقا 1515 روزه که دیگه ندیدمت
دیگه فکر نمی کنم چون می خوام برم بخوابم

با تو یا بی تو؟

با تو   یک صــــــــــــــــــــــدا
با تو   یک نفــــــــــــــــــــــس
با تو   یک سکــــــــــــــــــوت
با تو   یک نــــــــــــــــــــــــوا
         بی تو اما
         ...
                    یکـــــه و تنهـا
                    مانده از هرجا
                       ،،
                   گریه و فریــــاد
                   با یکی بیـــــداد
.
.
با تـــــو
یا بی تو
میشود بسر شــــــــــــــــــــواد
؟؟؟